Naše strategie: Blue Agenda

Blue Agenda určuje směr naší budoucnosti.
Stefan F. Heidenreich, předseda výkonné rady společnosti Beiersdorf AG

Cit pro potřeby a přání našich zákazníků, disciplinovaný přístup k řízení značek a na inovace zaměřený výzkum a vývoj, vytvořily ze společnosti Beiersdorf to, čím je dnes. Naším cílem do budoucnosti však je být krok za krokem ještě lepší a pokračovat v udržitelném a dlouhodobém růstu společnosti. Naší vizí je být jedničkou v oblasti péče o pokožku v rámci našich příslušných trhů a kategorií. Naším kompasem je naše Blue Agenda. Byla představena v roce 2012 a určuje směr, který jsme si zvolili pro zdolávání výzev budoucnosti a s nímž hodláme dosáhnout našich cílů. Tento strategický program se zaměřuje na posílení našich značek, zvyšování našeho inovačního potenciálu, rozšiřování našeho zastoupení na rozvíjejících se trzích a na naše oddané zaměstnance.

Blue Agenda ve zkratce