Labello

Synonymum péče o rty
již více než 100 let 

Celosvětová jednička na trhu péče o rty - Úspěšné se silnou historií -

Celosvětová jednička na trhu péče o rty - Úspěšné se silnou historií -

"Malý bratříček" značky NIVEA je ve skutečnosti o dva roky starší: balzám na rty Labello se v roce 2009 dožil 100 let a patří k tradičním značkám společnosti Beiersdorf. Dnes je Labello jedničkou na trhu péče o rty v Německu a mnoha dalších zemích. Beiersdorf vyrábí zhruba 160 milionů tyčinek balzámů na rty ročně.

Jít na webové stránky
Informace o značce
  • Labello

    Labello - již mnoho let synonymem péče o rty
    Vyvinuto v roce 1909
    Každý rok se na celém světě vyrobí 160 milionů tyčinek balzámu na rty
    Jednička na trhu péče o rty
    Labello uvedlo na trh otočnou vysouvací tyčinku před více než sto lety

Labello to roztočilo

Labello uvedlo na trh otočnou vysouvací  tyčinku před více než sto lety. V roce 1909 se balzám na rty stal nejprodávanějším výrobkem, a to nejen díky svému zbrusu novému složení, ale také díky svému praktickému balení. Klasickou modrou barvu získal až v roce 1973. Dnes má barev mnohem více. Jedna věc se však nezměnila: suché rty nemají s Labellem šanci.