Výrobky
společnosti Beiersdorf jsou úspěšné všude na světě, protože nám spotřebitelé
věří. Abychom tuto důvěru dále posílili, investujeme velké částky do
dermatologického výzkumu a inovativních technologií, analýz celosvětových i
regionálních trendů a jednotné
identity globální značky.
Značky společnosti Beiersdorf spojují mezinárodní trendy s potřebami
místních spotřebitelů, protože žádné
dva trhy nejsou zcela stejné a požadavky spotřebitelů na péči o pokožku se na
každém kontinentu výrazně liší. Provádíme rozsáhlé spotřebitelské průzkumy a
provozujeme regionální centra pro výzkum pokožky, abychom zůstali našim
spotřebitelům co nejblíže.
Jedním z faktorů, které posilují náš globální úspěch jsou naše inovativní
schopnosti. Výzkum a vývoj produktů vždy hrály v rámci společnosti Beiersdorf
klíčovou roli. Mnohé z výsledků našich výzkumných a vývojových projektů, jako
byl například vývoj NIVEA Creme, revolučního přípravku péče o pokožku z roku
1911, nám pomohly stát se tím, kdo udává globální měřítka.